красиви птици без крила

ще започна с нея
няколко дни ago
влезе в автобуса
имаше руса коса до под кръста
постоянно се занимаваше с нея
човек би казал че е на 19
в лице изглеждаше не по-голяма от 4ти клас
и очевидно нямаше какво друго да покаже

ние сме горди
боли но въпреки това

след което той
снимаше нещо съсредоточено
на алабин
убийте ме, досега винаги съм познавала какво снимат
но тук не можах

след това първо видях балона
с хелий и мечо пух
лилав и заспал
се извисяваше над мазните пици при ндк
и го държеше малко момиче
и го погледна по начин, който оправда цялата тази простотия с пиците

след това той
в друг автобус
имаше блуза в жълто и синьо с гадни ръкави
и слънчеви очила
не обичам слънчеви очила
напомнят ми за една случка
вие се познавате
здравей
ъм може ли да си свалиш очилата
да здравей
та той не ги свали през цялото пътуване
беше със сини дънки до коленете
и черни кецове с малък череп и връзки
имаше флеш или имитация на флеш на лявото ухо
и наченки на катинарче
и бял кичур точно на мястото на трашецовия
и гаден глас
и по разговора който водеше с приятеля си
който беше облечен целия в бяло
с ризка на globul
но не изглеждаше загрижен за външния си вид
а по-скоро готин за дружене
но не прекалено, изглеждаше егоист
та по разговора и по всичко явно беше на около 20
но без да си свали очилата не можах да кажа нищо

по едно време се замислих че общувам с много видове хора
но не и достатъчно от този вид
затова си пазя спомените с такива
но това може да се промени

а по-късно
в същия автобус
срещу мен
седна момиченцето с най-странните очи
ужасяващо огромни и адски сини
предизвикващи смесени емоции
когато го погледнах отстрани по-скоро й се възхитих
когато ме погледна ми дойде да се разсмея
но бяха плашещи
приличаше на майка си
но очите й бяха по-големи

а аз
просто си седях там
без дупки по мен цветове в косата или грим
с един тънък неволен кичур отпред
просто се подстригах наскоро
с vintage вид
къде търсен, къде не
и пликче от booktrading
и подаръка ми за последния ми първи юни
и подаръка за теб
и великденския ми суичър
и не ми беше скучно
даже никак

красиви птици без крила

One thought on “красиви птици без крила

Вашият коментар

