waste on you

тази седмица
изпратих welcome back pack
припомних си какво точно trigger-ва в мен думичката „изоставен“
стана ми приятно, че той не е толкова careface, колкото изглежда
че помни
и това ми беше достатъчно
имаше и downs
заради цялата несигурност
която се опитвах да осмислям рационално и с варианти
подреждах
но до решение не стигнах
и я по дати всъщност
предишния ден

аз му казвам какво чувствам
той ми казва защо
можем така до безкрай

виждам я и я питам какво й е на ръката
„а, гръмна лампата в банята“
запретвам ръкав и „имах близки срещи с ютията“
вечерта the herbs came around с таксито на цветята
с картонче и листче
столове и дълъг коридор и никакви светлини
само сенки четири пет шест
плах въпрос към него
получавам горната ситуация като извод, радва ме

месецът се сменя и слави трифонов е в нбу не на шега
водя я на зелено и тя закача мартеници
преди това се сблъсквам с явление в обществото, с което не съм досега

но нищо от това, след като сменям крушка за пръв път
изумявам се от странното поведение на контактите
тя спасява деня въпреки нелогичността на гореспоменатите
апартаментът отново е излизан
чакам той да ме добави

днес върша добри дела
помагам
и
кога осъзнаваш, че порастваш
когато някой, с който си играл народна топка
ти говори за разкритие и контракции
собствени

waste on you

Вашият коментар

