наконтен със пижама на цветя

блогва ми се.

а тук е уютно, удобно, почти никой не ме чете и..ми харесва. предразполага ме.

благодаря на Злати, че ми напомни за клипа. иначе обожавам и песента, и клипа, а и филмът е доста добър. („Пансион за кучета“)

най-после си намерих project dostoevski и я чета изключително пестеливо. темпото е хубаво, харесва ми, но е адски различна от другите му книги. сега какво, тръгвам да пиша някакво ревю на прочетена 1/3 от книгата. да си имам и акъла. страх ме е, че точно тази саморефлективност от предишните три ще ми липсва, или пък ще ми липсва urban парти атмосферата, която въвеждаха. от друга страна – майтапи, каквито преди изобщо не помня (дали не са ми правели впечатление?) – пестеливо обаче. и много достоевски. много. чак ме хваща срам, че съм чела само „Престъпление и наказание“ и „Братя Карамазови“.

имам да пиша малко за Placebo, но май ще остане за друг пост, по-добре да го чуя още няколко пъти.

наконтен със пижама на цветя

2 thoughts on “наконтен със пижама на цветя

  1. dete каза:

    купи ли си го или го изтегли от някъде? за пласибото?ако си го изтеглила, дай съвет – мойта версия е лош звук все едно с фон на бормашина.

Вашият коментар

