would I know where to begin?

i asked the kings of medicine.

ако всичките ни начала бяха измисляни на момента от онова, движещото, резултат от купчини моменти, които в един момент са дали отражение, без преди това да са мечтани и замисляни от никого, объркани почти колкото остава, потопени в сълзи от алкохол, но неизмеримо по-сладки (единствено определение) от красивия дигитален шум, кой тогава ги измисля и това ли е единственият начин?

всичко това, защото стигнах до място, където магистралата ми се разделя на две. на две, но не половини, а цялости. защото, съгласете се, ако съберем две течности с температура два градуса, сборът им продължава да е течност с температура два градуса.

едната част е в мъгла, която може да се вдигне много скоро и да стане хубав път, защото наскоро започна да се прояснява и да си личат силуети или направо бледи снимки на красиви форми. над другата част пък днес беше спусната бариера. тя е много по-интересна, но достъп зад бариерата имат много ограничен брой хора, а аз май изпуснах времето да си извадя пропуск. има и друг вариант, но той е толкова смело-отчаян, че по-добре да не обяснявам. зад тази бариера има поля от слънчогледи. или пък нещо друго, никой не знае. а най-вероятно няма път, сама би трябвало да го строя. или има разрушен път, с който да се боря. не знам дали просто не искам да погледна, да видя какво има и да се откажа. продължава да ми е толкова интересно. просто все още не ми се отказва. but i’ve been there. накрая ще ме откажат почти насила, аз ще повярвам, че това е по-добрият вариант (накрая наистина ще се окаже) и после цял живот ще съжалявам. че не съм отишла зад бариерата.

would I know where to begin?

Вашият коментар

