изпрах си кецовете и убих хлебарка

„какво очаквате от страна, чиито двама национални герои са генерал Картър* и Мики Маус?“

сега, не запомних защо точно такова отношение към първия екземляр, но първият резултат в google е за персонаж от филм, вторият е написан с comic sans и едва третият е от wikipedia. a репликата е на андрей слабаков, за срещата с когото вече писах покрай хиндемит. открих я днес на случайна страница в тефтерчето ми, явно записана за по-добри времена. но до нея бях записала и още нещо (пак казано от него), а именно:

социализмът учи на асоциативно мислене.

и, без да съм имала пряко наблюдение, съм до голяма степен съгласна. във време, в което не можеш да вярваш на нито една медия (например), как да не се научиш да четеш между редовете?

от там нататък се замислих, че нашето и особено следващото поколение никой не го учи да чете между редовете. съответно не можем и да се изразяваме между редовете. изпитваме по капиталистически стабилна обществена нужда да изявяваме себе си, че дори имаме и възможността, но защо влагаме толкова малко мисъл?

да се разбира:

изключително се дразня, когато някой напише какво си прави за закуска в статуса си във facebook. какво яде в горещия следобед. какво пие в съботната вечер. да е „фен“ на 50 вида храна, 2 американски филма и райън филип. примерно. идеалистът в мен ридае.

аре, както и да е, ако не престана с тея стени, ще ми трябва тема с по-малък размер на текста. мисълта ми беше no excuses, no regrets. а от тази сутрин нещата, с които мога да напивам масивно количество хора на „никога не съм“, станаха с едно по-малко.

*edit: manrico ме поправи, че всъщност би трябвало да става въпрос за george custer. благодаря.

изпрах си кецовете и убих хлебарка

Вашият коментар

