subfocused

хей, наздраве. в очите ли ме гледаш?

какво празнуваме?

мен. случила съм се и продължавам да се случвам.

или по-скоро теб. честитя ти. честитя ти себе си. учудих се на лекото отклонение от default състоянието си, но го възприех като ново начало, приветствайки с почести идеята. а ти ме върна в реалността и ме накара сама да се усетя, че някои души вероятно никога не стават саможертвени.

подадох ръка, усетих друга в нея и започнах да дърпам бавно нагоре, без да се обръщам. а сега разбрах, че другата също е моя. щом е така, от тук нататък започвам да подскачам.

на тези години никой вече не е бяла дъска. въпросът е, че пиша по своята с лесно изтриваем маркер и нямам скрупули да трия когато пожелая.

и нали знаеш, нищо не е крайно, нищо не е вечно, нищо не е задължително.

subfocused

Вашият коментар

