на първи юли

на първи юли вечерта
съм с дълги джинси, карирани кецове, кариран чадър и не само тениска
скривам се под сянката на най-ароматната липа
защото не ми е достатъчно тъмно
тя и мокрите плочки крещят „пловдив“
и вече имам време да вися по спирките

на първи юли вечерта
extasy: be in love forever
което някои от вас знаят какво е
няма да кажа
защото се надявам останалите
да са в същата аудитория
защото един от плюсовете е начинът, по който научаваш

кара ме да искам да опитам цялата синтетика на света
да прочета целия бегбеде и буковски
(този път в оригинал)
да стигна до бодлер
после да седна
да кръстосам крака
и да въздъхна, че не съм мъж

на първи юли следобяд
най-прекрасната буря измива половин изминала година
светкавиците и дъждът по прозорците ми казват
„да, виждаме какво направи
страхотно е одобряваме го но
сега ти е време за нещо ново
за да спазиш цялата идея с херменевтиката“

мини тяло
и съм най-щастливата коала
отивам на среща с теб
и батерията ми свършва точно преди да те видя

на първи юли през деня
говоря за древна гърция и е ок
споря за видове релефи
обясняват ми разумно
но не вярвам
(все още)
обяснявам обясняват ми
не знам къде да гледам при въпроса
„а високият ренесанс е барок, така ли?“
подскачам мятам чанти тетрадки и си мачкам курсовата
затова и ти я връчвам

на първи юли сутринта
отново слушам essential mix-a на sub focus
след като вкъщи съм циклила на spor – 1up
след като съм чула 2-3 пъти july morning
и съм избрала облекло, което ще бъде a tribute to
празника изминалата половин година и мен
едновременно
събуждам се в 7 без 15
защото не спя добре под напрежение
и инсталирам firefox 3.5
„лисичката е загладила косъм“
напълно съм съгласна, сис

за пореден път си лягам
random мисли в главата ми не я оставят
скачам за лаптоп
пиша
честитя ти празника
публикувам
и става първи юли

на първи юли

Вашият коментар

