всички улици завършват с offroad

06:15, кътина

от 5 до 6. от тъмно до светло. от звезди до изгрев, скрит зад облаци. аз съм на оградата, втренчена в него. когато си на първа линия, думата му е закон. обаче цялата агресия изпод миксерите му пренасочвам към себе си.

защо ли? защото за два дни на открито, без шансове да се освобождавам от натрупаното, в пукнатините ми се насъбра адски много чернилка. дотогава те дори не си личаха.

не съжалявам за това, нито изобщо за пукнатините. всички знаем, че сама съм си виновна. виновна се чувствам обаче пред теб, защото могат в един момент да те изненадат. и аз самата не знам колко надълбоко достигат и затова в моменти като този крехкият баланс отива на кино.

руша се от спомени за усещания, не толкова от истории. а ме рушат историите на другите, на много близките ми други.

но сега е утро. и дори да няма изгрев, пак е утро. дори да не си спал. утро е.

всички улици завършват с offroad

Вашият коментар

