spit your pity in my soul

решение, започнало миналия уикенд
за което хора ме оплюха още преди да съм взела
за което казах само на теб
други резултати примерно след месец
само експеримент е
въпреки че можеш да ми правиш вуду магии
можем да обсъждаме на какво миришат косите ни
(въпреки че в твоята се и заплитат неща
в моята не)

най-черно облеченият ever to use family guy humour
който ще хейтва всеки just for the sake of it
елегантно саркастично
без никакво значение кой разбира
но аз пък разбирам
тази седмица често мислим еднакво
но я завършваме с метафори болка
и оправдания, които наричам аргументи
външно оправдания, вътрешно аргументи
..но всички, всички са съгласни с теб (:

възхищавам се безкрайно на гласа ти
но получавам само дигиталните ти думи
прехвърляме си аналогова болка днес
аз те целя с моята
ти ме целиш с твоята
все едно снежни топки
хващам останки от твоята и пак хвърлям
докато накрая се изгубват взаимно
и успяваме

днес с теб сме толкова зле, че
вече и съветите тлеят в умовете ни
преди да се родят от пепелта
просто се замеряме с неизброими думи
и пак ни става по-добре
някак

исках тук да има само хора
без които не си представям живота в момента
ако се чудите защо ви няма

spit your pity in my soul

One thought on “spit your pity in my soul

Вашият коментар

