защо не снимам луната

толкова ме обожаваш, че не ми позволяваш да се изгубя в теб. посрещаш ме с толкова отворени обятия и сякаш имам сигурността, че ще го правиш всеки път. пиша това, седейки на ъгъла на прозореца ти към света и пиша за теб. чудя се: защо сенките никога не са на фокус? ти не си изцяло усещане като него, но за мен в момента си повече от всеки друг. има те в мен и търпеливо чакаш да се развееш при първия полъх, а в теб има толкова криле! в момента те усещам толкова силно, че и музиката ми бледнее пред теб.

моя Варна. като моя любов. защото някак нечленувано е по-лично.

28072009, 13:50

защо не снимам луната

Вашият коментар

