morning light

тези дни вместо да затварям очи и да ми се вие свят, затварям очи и ми се вият мисли. и всичко се случва адски бързо. отварям ги и всичко е спокойно. така вчера сутринта се събудих с усещането, че са минали 2-3 дни от деня, в който е трябвало да стана с аларма.

напоследък философията ми за емоционалните ми състояния е като с вълните – хвърлям се в тях по гръб и се оставям да ме влачат. така си изкарвам всичко. не се боря с тях, не ги посрещам с лице като него.

morning light

Вашият коментар

