price included

мда, нямам модел от типа „чета по една книга всяка седмица и в неделя вечер споделям впечатления от прочетеното в текст с дължина около 250 думи, разпределени в 4, максимум 5 параграфа“.

не пиша за всяка книга, която ме впечатлява. а когато пиша, може да е за книга, която не ми е харесала. може да ми хрумне да пиша по средата на книгата, може да пиша 2-3 пъти. може и хич да не пиша, а само да препиша.

„Каква е разликата между това да обичаш и да се преструваш, че обичаш, при положение че успееш да излъжеш самия себе си?“

„Ако си накрая на силите си, кой седи на другия край?“

„- Обожавам косата ти.
– Това е перука.
– Обожавам сините ти очи.
– Това са лещи.
– Обожавам гърдите ти.
– Нося сутиен Wonderbra.
– Обожавам краката ти.
– А, най-сетне ми правиш комплимент.“

„Самолетът е пълен с хора от рекламния бизнес. Ако се разбие, това ще е едно добро начало за надмощието на Искреността. Ала животът е направен така, че самолетите с рекламисти никога да не се размазват. Самолетите, които се размазват, са пълни с невинни хора, с вцепенени влюбени, с благодетели на Човечеството, с Otis Redding, с Lynyrd Skynyrd, с Marcel Dadi, с John John Kennedy.“

„- След всичко, което хората са направили за него, Господ можеше поне да се опита да съществува. Не мислите ли?“

“ […] аз съм воайор във всяко отношение: Рембо изобщо не е прав: поетът не трябва да бъде съзерцател, а воайор на облаците, воайор на луната и звездите, воайор на слънцето, когато то изгрява и когато залязва, а после отново изгрява, воайор на летищата, воайор на пътниците: аз съм воайор на минувачите, на сервитьорките, на разпоредителките, на продавачките на хотдог, воайор на Кристи Търлингтън и на Сена под „Пон де-з-Ар“, воайор на Небето и на остров Сите: воайор на незрящите, воайор на воайорите: най-накрая се прибирам у дома: само при жена си не съм воайор: когато съм с нея, си отмъщавам: тогава съм сляп.“

цитатите са от „Разкази под екстази“ и „9,99 лв.“.

price included

Вашият коментар

