soulstorm everywhere

прекаляваш. сега ще ти обясня точно колко.

прекаляваш като начинаещ блогър, който преследва в съзнанието си мисли със сакче за рибки и ги блогва без редакция. който смята, че more is less и споделя никого неинтересуващи размисли от типа ‘аз ли съм или не съм’. а вердана 10 на тясна колона те ограничава много, вярвайте ми!

прекаляваш като българска реклама на водка. ако подредим рекламите на алкохол по скала аграрност, вероятно мастиката ще е най-долу, водката донякъде се крепи, а ракията (странно за мен) вкарва народни мотиви, топлини и hue към жълтото, но от друга страна, голяма част от населението пие домошарка. визирах слогана ‘мръсни истории, чиста водка’ всъщност. който, ако и да е -определение липсва-, поне не ми се наби в очите 300 пъти за обикалянето тези дни.

а обикалянето тези дни си струваше. това лято прекалявам с (ех, как не ми се вписа „аз“ в изречението) със слабост, сладолед, кафе, музика и пътувания. познайте за колко от тези ме е яд. прекаляваме. всеки. с нещо. няма да тръгна да ти обяснявам за другите неща (макар че може и тях да не ги осъзнаваш), защото само това ме накара да напиша този пост.

тук за цвят ще споделя, че имам 28-литрова красавица на карета (а как ги нацелих същите като колана, бе!), че стигам до попа за по-малко от 40 минути по леко странен, но добре обмислен маршрут и изобщо продълженото софийско метро е много готино, европейско и тук-таме шарено, но внимавайте откъде се качвате, че през релсите не се минава. също е важно да се знае, че от 1 ноември ще се издават само електронни карти за ученици и студенти, а днес ми предложиха да ми подарят бутилка коресилин. what, i just liked the smell.

не си мисли, че не го знае. няма да си затвори очите, защото е нарцис. просто ще го обгърне и ще се радва. а един ден може да ти сервира студено предястие, искам да видя как ще отмъщаваш на света тогава. i really do.

soulstorm everywhere

One thought on “soulstorm everywhere

Вашият коментар

