пост тип „събудих се и пих кафе“

понякога в мен извират едни такива нетипични нужди (все пак и отделен таг си имам), та да.

откога ли не ме е събуждала аларма..понеже спя на пуснати щори с отворена фортъчка, се чудех колко е часа, светло ли е, имам ли време, абе накратко имах време. отне ми малко време да осъзная, че няма да ходя на никаква мусала с никакъв жоро, ами е понеделник сутрин, а навън е мрачно. в това нищо лошо, де. надуших парфюм в коридора и празна кафеварка, идеално. слушах down in a hole и реших пак да проверя дали, аджеба, случайно не съм заобичала макарони на фурна, ами не съм, а аз по принцип обичам сутрин да съм сама и да ми е приятно и да ми е тихо в скайп, нали, но тая сутрин не, трима човека бяха решили, че толкова рано аз мога да си пиша само от тях, добре че не спамеха много, нали. прерових си целия гардероб за точно тази пола и все повече усещам нуждата от допълнителни поли, тея не стават. после реших да комбинирам висулка с обеци и не знам дали от ръчкането ми падна кръвното, ама next thing you know, бях в банята и си плисках лицето със студена вода. абе да.

тръгнах на поход към университета с filthcast 007 и си мислех за малкото символи на петък вечер в понеделник сутрин. е, какво пък. може да съм говорила една идея по-високо в магазина на добрия човечец, когато си купих солети и вода.

още докато да си взема кафе и вече говорех с двама познати. във втори курс се чувствам като в 12ти клас в училище – невъзможно да преминеш цял коридор без три разговора и две ‘здрасти’. тук ми харесва повече, де. минах през стаята, не беше отворено, отидох да си купя учебник по испански. после отидох на photoshop и дори научих няколко нови неща, а и си изцъках всичките фб игрички. после отидох да ми напишат препоръка. после се мотах да попълвам формуляри и да разпечатвам академична справка. после подадох документи за стипендия и се оказа, че всъщност ще имам повече шансове. после седяхме на слънце. после отидох на испански. много готин език. руският все още ми е в wishlist-a, де. но всеки следващ прави толкова повече логика и е страшно яко как не се ограничаваш в асоциациите си за значения, а си пишеш на който ти идва. мм. и на път към вкъщи ми беше готино с down in a hole. а сега закъснявам за alternative rock night, където стискайте палци да я пуснат, та дори няма да си прочета поста отново.

пост тип „събудих се и пих кафе“

Вашият коментар

