fragments are for everyone

1997. хващаш скакалци в острилки, всички момичета пищим.
2003. учиш ме да играя белот и се дразниш от некадърността ми.
септември 2008. заравяме те в пясъка и те оставяме за поне половин час, връщаме се и ти си в същото положение.
ноември 2008. ти си единствения човек, с когото мога да съм на profile picture-a си и да не се чувствам гузно.
април 2009. размяташ ме до Панчаревското езеро, докато пускам музика от лаптопа ти.
юли 2009. учиш ме как да рисувам със светлина накрая на кея във Варна, после се състезаваме. тичаш с плавници по брега.

1999. разделяме чина и земята под него със сантиметър и линия с правилото да можем да повтаряме линията по всяко време.
2004. седим заедно по математика и учим за окръжности.
2005. на терасата в Трещеник сме и не помня за какво говорим, има много водка и мента, а на теб светът ти е крив.
юли 2009. тераса, безплатен wireless, mafia wars, изкуствени цветя в естествена пръст, чалга (на a perfect circle чалга ли им викаш?) и…баща ти.
август 2009. второто ни море заедно. и освен цялата музика, преоткриваме hybrid theory.
септември 2009. за трети път пускам диск, който е правен специално за пътуването (този път към върха). от мястото отпред, защото си е мое. пък.
октомври 2009. обещаваш да ми разкажеш приказка за лека нощ, но само ако си облечен в дрехите на баба ми. или на баща ти.

юли 2008. познавам те веднага. сядаме заедно и пишем. после пием кафе и на мен ми треперят ръцете от това и от предстоящия изпит. говориш с приятелите си страшно емоционално и топло. и пергелът потраква в чантата ти.
юни 2009. еднакви сме по вълните.
юни 2009. ти пред мен, аз зад теб и хоризонтално нагоре.
юни 2009. втори ден сме вкъщи. изстискваме идеи, а покрай идеите си заминават и два панталона.
октомври 2009. прегръщам те с традиционното обръщение „сестра ми”, после сме отново на полянка. седим на пода (: аз те снимам, ти ме снимаш…както обикновено.

юни 2006. влизам в стая с бели тениски на пода. радвам им се, ти натъпкваш материали в къщата и заминаваш.
2007. аз тъкмо съм си купила лилава чанта, а ти пристигаш със същата в цвят бордо и се запознаваме.
октомври 2008. ей, мотики! какви мотики, няма мотики. извинявайте, дами, че ви притеснихме!
декември 2008. за пръв път съм в слейд, нямам представа какво става с мен, но пък имам теб и топлината ти.
януари 2009. гардеробът е в ъгъла, кецовете ми светят, мъкнем си водата с нас и се надявам стилът на BSE да ти допада, ако и да не останахме за ogonek & cooh (:
февруари 2009. невъзможни количества студ, замръзнали пръсти, ром, смях и младост.
октомври 2009. второто ни ходене в пловдив и се радвам, че съм с някой, който разбира.

ноември 2006. правя ти знак да легнеш до мен и съм за пръв път с ръкавици без пръсти. някъде там започва всичко.
юни 2007. devil horn в зоопарка.
септември 2007. само да знаеше колко още ще преживее този суичър.
декември 2007. пищя и размахвам тениска с щампа.
януари 2008. може би за пръв път виждам пловдив в сняг. мъчим се да стоплим три стаи с един климатик.

2003. пътуваме в училищния автобус, ти си още с дълга коса. говорим си за властелина и те навивам да започнеш да пишеш в !клуба.
2005. снимам те за пръв път на поляната и за първи и последен с червена коса.
август 2007. „я сега се опитай да оближеш слушалката” „абе ти сериозно лии”
септември 2007. най-якото частно парти вкъщи, вие ядете супичка и играете на уникална игра, която после опитах, но така и не стана.
декември 2008. такъв студ в борисова, а аз отново те снимам.
юни 2009. ти си била на download, а аз забравям, че трябва да те снимам и си толкова, толкова променена.
юли 2009. наай-после идваш на фестивала, засичаме се при тоалетните и си махаме главите (:
октомври 2009. толкова неща се случват и при двете, най-вече при теб, че друга форма на общуване освен fast forward catch up не съществува. тук-таме с кафе, ако може (:

1996. седя с теб на първия си учебен ден ever и рисуваме слънца с фулмастри.
2003. и ти ме учиш да играя белот (: включваме и пинг-понг с бележници.
2004. вече не искаш да ти казвам „заек”.
януари 2007. посрещаме нова година у вас и за първи път се кефя на днб.
2007. носиш прясно изцедени сокове в училище всеки ден и поемам дневната си доза витамини.
март 2008. първото ми парти и сме толкова хора. разбира се, имаш пръст.
юли 2009. първият ми open air, а ти оправяш палатки, скари, тъпчеш наргилета (;
септември 2009. зад кръста.
октомври 2009. стига си си тръгвал от парти толкова рано :D

fragments are for everyone

3 thoughts on “fragments are for everyone

  1. smileydamage каза:

    накакси съм сигурна,че първо се запознахме, ако да сме си купили чантите 2006, а после беше концерта на Placebo :?

    1. Bamfi каза:

      бе сигурна бях, че може да имам неточности, ама много дати се намесиха :)

Вашият коментар

