but I don’t really like you

харесвам думите си и няма да спра да ги употребявам. дори ако съм била разочарована. харесвам комуникацията. харесвам малкото B+, което изтече от мен днес, защото не внимавам. харесвам това, че косата ми не стига за опашка, харесвам си кървавочервените нокти. харесвам си нелогичната синина на крака. харесва ми испанският и това, че за три седмици един колега си носи на лекции вече трета книга (измежду които фицджералд в оригинал, а днес буковски). харесва ми, че ще стана на 20 под звуците на dylan и robyn chaos, вместо да вися онлайн, да цъкам fb и да водя тъпи триминутни разговори по телефона тип „мерси, че се сети, ама много мило, нямаше нужда“. харесва ми, че ще ти се присмея, защото тя още не го е направила. може би защото има живот. харесва ми как сестра ми си кропва снимките, така че да изглеждат толкова естествено. харесва ми морето през септември и това, че пак ще има лято. харесват ми спомените с кофи. дори почти всички от тях. харесва ми, че с теб вече не общуваме, защото ти губиш. харесва ми, че не ти честитих рождения ден, защото вярвам в нещо, за което вече съм писала. харесва ми, че тази вечер нито ще отида на събирането, нито ще си свърша работата. харесва ми рефератът ми, ако и да е 2 пъти по-къс от необходимото и изсмукан от пръстите. харесвам си дори сатурновата дупка, стаята, перманентно вмирисана на ароматни пръчици, новия на rammstein, шаловете и снимките, които никога няма да видят бял свят. харесва ми и следният цитат:

[19:39:59] Bamfi: е не са твърде много
[19:40:06] Call Me A Dog: да бе..
[19:40:11] Call Me A Dog: представи си едно парти
[19:40:19] Call Me A Dog: с всичките ти контакти от фб
[19:40:22] Call Me A Dog: къде ше бъде
[19:40:26] Bamfi: :D
[19:40:27] Call Me A Dog: в зимния дворец
[19:40:30] Bamfi: :D :D :D

but I don’t really like you

3 thoughts on “but I don’t really like you

  1. smileydamage каза:

    харесва ми да те чета.харесва ми да знам, че си тук за мен.харесва ми да съм тук за теб.
    Влезна ли вече в дупка, не е ли рано?

Вашият коментар

