fractal exposure

е да, как да ми вярваш. как да ми вярваш, като ако случайно се движа в ограничението, значи съм в насрещното. като няма pattern, често и логика. решавам неща, от които ми хрумва да се измъкна. ей така. и винаги мога, де, някак си оставям вратички. как да ми вярваш, като мотивът е само един – музиката, резонираща в скулите, струяща само от погледа. най-отзад, до прозореца. а погледът – само ако ти позволя. рядко гледам в обектива, по-рядко се усмихвам, а най-рядко се усмихват очите ми. ако минеш през пластовете. гримът е като обектив – свиване, разпускане и накрая всичко трае част от секундата. но хайде, вярвай ми. пусни ме на дълга експозиция and see what happens.

а аз как да ти вярвам?

fractal exposure

Вашият коментар

