burning like fire

не искам да канализирам енергия, определяйки посоката и големината й. не искам да се правя, че има енергия там, където няма, в равна доза с останалите шарени топки с малки светкавички. енергия не се губи, тя само минава от един вид в друг. не искам и да знам откъде идва толкова при мен. върху и около мен падат плавно красиви топки от нея, а аз трябва да ги хвана и да ги предам нататък по каналите. все едно съм в центъра на град с огромно метро и трябва да преценя накъде да ги насоча. проблемът ми е само едната огромна топка, която се правя, че не виждам, че не е толкова голяма или кой знае какво. държа я малко в ръцете си, докато не започне да пари, после я пускам. тя кръжи малко, после се връща при мен. обръщам й гръб и си мисля, че сама ще си тръгне, но нещата просто не работят така. трябва да я хвана и да я хвърля. хайде де.

burning like fire

One thought on “burning like fire

Вашият коментар

