it’s still tranquility, remember?

цветът сега е мляко с какао вместо обичайното драматично тъмнолилаво или черно с червени оттенъци. защо, ще обясня тук. нали всичко по мен е оправдано. ха.

затишие от онова, в което нуждата е от няколко дни-седмица насаме. в което малко по малко се връщаш към обичайните си занимания с всички сили. подреждаш мислите си. no breakdowns. слушаш красива и спокойна музика. плашат те сънищата ти, а не буденето. за това говоря. говоря във второ лице, но всъщност трябва да говоря в първо, защото само аз усещам така нещата. все пак не го правя, защото днес вече се проявих като достатъчен егоист, чак сама се изненадах от реакцията си. затова ме беше срам да го споделя. да, сега ще е времето, в което осмислям всичко такова. в което отделям време на книгите, които ми подариха, които сама си подарих и които ми дадоха преди това. в което гледам няколко неща, добре подбрани, които не са ми натяквани безброй пъти, защото тези просто ще ги оставя за друг път – говоря за trainspotting, 500 days of summer и first days of spring. сега ще е времето, в което стаята ми не е кочина и в което си правя чай от листенца с мляко и кафява захар, а не просто топя някакво random пакетче във вода.

отдавна исках да напиша 2-3 реда за „колекционер на любовни изречения“, но нещо се омотах или бях прекалено емоционална тогава, но сега няма да е същото. кратка лекция на тема „съвременна българска литература“, проведена докато гледахме отгоре кой какво прави на пулта, преди да слезем за balkansky, която допълва впечатленията ми, че никой около мен не се интересува от това :D дали не бих била чудесен лектор, ако се изучаваха такива дисциплини.

още две неща, които ме докосват и предизвикват по същия начин. лекциите по драматургия (кино in general) и фотография. да знам как да представя образно концепцията, да я виждам в съзнанието си, да съм гледала всичко, да ми идват идеите, да разбирам чуждите, да ги дооформям. да получавам обмислена критика върху нещата си.

it’s still tranquility, remember?

Вашият коментар

