не искам да я търся

най-лесно се пише за жени
казвам му аз
в незапомнения ми сън
от фрагменти и цялости
докато той ме пита
дали може да се изкъпе вкъщи
нямам нищо против
разбира се

ergo
хетеросексуалните жени
най-често пишат за себе си
придават си смисъл
история части
мисли

излъгах
всъщност това е реплика
която ми хрумва по-късно
хрумва ми днес
докато чета стихосбирка
часове след като я откривам
в книжарницата

чува се или гласът ми
или насекомикс
миленита рейдиохед
става ясно коя е

днес трябва да кажа
защо обичам поезията
на испански
половин час след
първото кафе за деня
четвърт час след като
пиша в тефтера си че
главата ми я няма
ако я търся
може би ще я намеря
но не искам

не искам да я търся

Вашият коментар

