среднощен домашен белот

играе се онлайн всяка нощ от известно време насам. от вида, който най-много мразех, когато все още играех белот. ама ти ли ми държиш десятката каква ти е терцата е майорна не е майорна е кажи де то с тоя късмет направо имам каре от седмици не другата ти е в гошо е как ще е в гошо от тука му виждам картите. еми аре, свалете карти тогава. не, нали. играе се до последно. въпреки че се знае всичко. въпреки че със свалени карти играта също има смисъл, защото най-важно е изиграването.

ако можех да избирам, всъщност бих сменила играта, не картите. бих избрала нещо съвсем различно, не ме питай какво.

пак обръщам хронология и: умора достатъчна всичко да оживява в тъмното виждам кучета хора живи същества там където ги няма а всъщност няма нищо само от време на време единични или двойни хора които виждам накрая на улицата а всъщност се приближават към мен с fast forward някой пак си е играл с времето казва тя и искам поне веднъж да не я разочаровам както не я разочаровах тези дни и аура след аура всичко вътре в мен под кожата ми най-горният пласт е черен навътре са шарени слоеве без никаква подредба циркулират вътре и не излизат навън и чай и amon tobin и забавяне забавяне малко по малко не знам сънищата ми ли ме притесняват повече или музиката

среднощен домашен белот

Вашият коментар

