untold punk opera

подозирам, че огромна част от световното изкуство се основава на неизказаните реплики. непроведените разговори. всичко, разиграло се в съзнанието ти най-много половин час по-късно. в момента, когато не е прекалено късно, защото рядко е прекалено късно, просто точният момент е минал. не си се сетил. е, хубаво, остава си за теб. за световния фонд изкуство, за късните вечери на размишление, мисли, спонтанност и тройно редактиране.

дори ще дам примери.

мислех да ти обясня как съм същата, как ме е страх, как очите казват повече, отколкото трябва, как имам колекция hidden eyes в любимите ми снимки в един сайт, защото смятам, че очите не са за гледане в обектива, как на нито една от самоснимките ми с някаква концепция очите дори не са в кадър, как до едно време дори усещах, че позволявам само на броени хора да ме гледат в очите, но после си казах, че е неуважително и се насилих, но и сега има погледи, които ме прогарят. просто очите са някакъв прекалено кратък shortcut. към..да, знаеш. и как не вярвам на сини очи. и как някакъв човек за мен е с дълбоки очи, а друг не е. мислех, но го мислех една идея по-късно.

друго, за което не се сетих прекалено късно, но просто не го казах, беше, че думи ме нараняват по-често и по-силно от действия. донякъде логично, нали..

трето, за което просто погледнах момента, гледахме се с тоя двоен момент в очите в продължение на часове и нищо не ме trigger-на да споделя нещо. всеки си знае своето си, аз нямам място в ежедневието ви. пак си спестявам мисли за себе си. чиста алчност ли, що ли?

а музиката…може ли да е тази, която ме усмихва до уши и кара тялото ми да лети отделно от главата, ако и да е една идея по-груба? малко ме притеснява, но би било по-интересно.

untold punk opera

Вашият коментар

