whiteal awesomeness

от вчера насам
редувам
бързане за никъде
с за навсякъде

отговорът ми
‘сигурно не ти говори нищо’
на въпроса
‘какво си пееш?’
бива поруган и щастливо стъпкан
радвам се

вечер
всичко в бяло и teal
те двамата
той е неличащо влюбен
прави топчета
изчислява размер на око
той върти наляво
пита ме неща
дим дим дим

тя говори с мен
аз говоря с нея
чувствам я странно близо тези дни
въпреки че с нея предпочитам
многократно директното общуване
докато чакам
чакам него
после чакаме него
той идва с парцали в косата
той подава ръка първо на него

тази вечер сме пораснали
редувам чувстване на място с не
разказвам обяснявам
всичко всичко всичко
и не е насилено

той
има шал като неговия

тя
е сестра му

тя
ми е звъняла преди два часа и половина

тя
танцува красиво

той
не толкова

всички
ме блъскат

излизаме
той е мащабът
на белия зимен пейзаж
и между другото
на света ми

събуждам се
с него говорим простотии
толкова щастлив
че малките неща
отново имат значение
че няма значение дали
сме се карали дърпали
усмихва ме
прави ме спокойна

сутрин
всъщност в един и половина
колкото спокойно
толкова и неадекватно кафе
неадекватно и първо
по искрения
сутрешен
несъбуден начин
с негримиран
странен
силен
нестабилен
цветен
интересен
светлоок човек
всичко това
тя

карираните ми кецове
пропускат сняг през дупките си
пропускат и вода от локвите
забравям че черните ми джинси
са кални
синьо небе
преобличам се

тя
е коледна
усмихната
с червен клин
всичко друго черно
пола на фигури
гримирана добре
отива просто на среща с приятелка
коледно й е

той
вкарва четири гуми в асансьора
толкова съм щастлива че
забравям да му задържа вратата

той
още е с раста
вече и с флеш
чака за кормуване
пожелавам му весели празници
сама се учудвам на себе си

грее слънце
светло е
вече с нормални кецове
се пребивам на снега
подхилвам се
не знам дали имам синина

отивам у тях
слънчево
и толкова уютно
тя има котка
спокойна
мързелива
върнала се е онзи ден
говорим
искам да й кажа всичко
тя отива до компютъра
зарязала е момичето
с което си пише
връща се
и вече не мога
ям какаови сладки
с вкус на какао
отново кафе

когато ставам
усещам мокрото петно
на другите черни джинси

whiteal awesomeness

One thought on “whiteal awesomeness

Вашият коментар

