one spliff city dub

първоначално се учудих, дори издразних, че някакви хора продължават да ми пращат тракове в скайп, ако и да ги споделят в сурат-тефтеря, но после осъзнах колко е глупаво това. още повече, че това беше тракът, който ме накара днес да се извивам заедно с vibe-овете на тоя град. и хората в него.

запомних толкова много хора днес. заспиващият младеж с двете колела, който беше препречил автобуса на средата и така едната половина (предната) беше пълна, а в задната нямаше и един. пак се потвърждава теорията на майка ми, че хората винаги се бутат в предната половина. чудех се защо заспива в 3 следобед. защо колелата му са две. запомних и едно момче с тъмни очила, което се чудех дали не познавам, но когато ги свали, видях, че не го. а погледът му беше рядко зъл.

запомних няколко жени от стереотипа „аз (без аз, всъщност те надали казват „аз“ особено често) съм между 15 и 35, ходя с обикновено черно яке, нося обикновен пуловер в безличен цвят с висока яка, обикновени сини дънки и обикновени черни ботуши на равна платформа, и обикновено не се гримирам, но ако се гримирах, щеше да бъде по обикновен начин“, които в метрото бяха достатъчно, че да ме накарат да искам да лепна целувка на всяка жена, осмелила се да се облече по друг начин.

но такива в метрото също имаше. имаше например едно изключително чаровно момиче със сини очи, шарена шапка и шарени кецове. от училище ли се връща? мъж на средна възраст, който ме поглежда плахо и държи червен подаръчен плик в ръцете си. за кого е този плик? за жена? женен ли е? за свети валентин ли е или за друг повод? плахо. две жени, все още с желание да изглеждат повече привлекателно, отколкото удобно. на колко ли години са? младеж на около 17 с пронизващ светъл поглед и плетена шапка плътно по главата му. идва и слиза от моята врата, ако и другата да е по-близо както до него, така и до изхода. стои зад мен в ескалатора. върви до мен до кръстовището и после завиваме в различни посоки.

жена с бежово яке и известна чалгаджийска наклонност, която радва окото ми само защото не е с черно яке. две момичета на попа, на чието място мога да се поставя. и една мадама със слънчеви очила и почти черна коса, не прекалено висока, за да се забелязва в тълпата на точното разстояние. оказва се, че чакам нея.

цветно момиче в книжарница, вероятно работи там. жена с къса интересно подстригана коса, работеща в копирен център и гримирана както обикновено гримират актрисите в сериалите, когато са без грим. жена в приятен магазин, която очевидно знае точно какво иска, а е една идея по-неарт от мястото. мъж с гола глава в магазин, в който има кастанеда за украса, който е от онези (места и хора), които поздравяват със „здрасти“. горе-долу арт момиче в магазин за бижута, което затапва аргумента ми „предпочитам дърветата, защото тези не означават нищо“ с „тези, дето не означават нищо, всъщност са слънце“.

аработурци (мъжът с шалче), говорещи на изключително висок глас, докато сменят от сълзливи балади на кючеци. неизвестен персонаж, който ме уцелва със снежна топка по главата, докато влизам в подлез.

точно четири човека, които четат книга в час пик в метрото. трима от тях прави. това някак кореспондира с над 800-те страници книга в „дамската“ ми чанта, както и с тежащия плик с три книги в другата ръка. а не съм с раница, защото гореспоменатата мадама не го одобрява (освен като ще клошареем, нали). а и е по-елегантно, хайде сега. оказва се, че единственото нещо, за което не мога да се въздържа да харча пари, са книгите. толкова по-добре.

в метрото още един мъж на средна възраст без ръкавици застава срещу мен и по принцип не дава вид на човек, който би лъхал на алкохол. още едно чаровно момиче със сини очи и скейтърски вид не си отива с приятеля си с вдигната с гел коса.

в автобуса – жена с лилава шапка с цветенце и шал, зад нея друга с червено карирано яке и черна шапка. искам да снимам всеки един от тези хора.

липсваше ми вдъхновението за такива дни. благодаря.

one spliff city dub

3 thoughts on “one spliff city dub

    1. ъ…не си спомням точно какво съм правила на 9ти февруари миналата година :D но е било от Константин Величков към центъра най-вероятно :) или в обратната посока

Вашият коментар

