преди удавяне в морето

днес е празник
започвам го с the eternal now
защото така решавам по-рано през деня
помня само вход антракт изход
въздъхвам

на сутринта
нещо, което принадлежи на нощта
и не трябва да е извън нея
прокънтява
ако беше в нея, щеше да е като светкавица
сега възникна като тътен и така ще си остане
без блясък
но продължителен

опитвам се да прогоня всичко лошо с jungle
той умее да изтрие всички нощи от света
в моментите, когато имаш нужда
и то наистина спира за малко
и после пак

други отбелязват празника по-добре
стряскат ме още преди да съм се гримирала

празникът е минимизиран цял ден
отдавам се на притеснения
нерви
но и отпускане
но и отпускане

денят ме поставя в ситуация
изискваща от мен да се изкажа отрицателно
ситуацията
денят
и поне един човек от тези около мен
го очакват
аз го правя
до голяма степен

после разбирам, че е ставало въпрос за друго

после кукловодът
ме вкарва в странна 3в1 ситуация
оказва се изобщо не неловка
не и странна
всичко е наред

everybody’s fine
чийто приличен трейлър гледаме с нея по-късно
преди часа и половина
в който реших, че
или не съм под 15
или не съм над 40
че такъв филм да ме трогне
да живее цинизмът
ние покрай него
и смях смях смях без граници
днес се смеем
после и с нея

честита годишнина, прекрасно създание
заслужи си всичко, което ти се случи през тази година

преди удавяне в морето

Вашият коментар

