the not expectations

и, погледнато от по-сериозна страна..

предстои ми втори път. някакво quick overview ми показва, че вторите пъти винаги са по-добри…когато се стига до втори път. най-малкото знаеш какво да очакваш. най-голямото – знаеш едната крайност. средното – знаеш нещо. проблемът. не знам къде съм по тази скала, хехе.

така. напоследък чувствам, че колкото по-навътре, толкова по към безкрая, та поне от тази гледна точка не ме плаши някаква притискаща крайност на всичко. (or, just wait until the day after :<) ако помниш как ти обяснявах за слънцето и лъчите? там, при калорифера? как съм изминала само някаква малка част от някакъв лъч, който не знам колко дълъг е? ами, доста ми е интересно на първо време дали ще съм на същия лъч или в началото на друг. или на друг по средата. и в двата случая ще ми е интересно. странно е с каква убеденост знам, че ще знам на кой съм била след като мине..

и сега, защо не ме е страх да ходя там. защото вярвам, че няма нищо страшно, че мoга само да  разгледам, и че трябва да работя адски усилено, за да променя нещо по косвения начин. и дори няма да съзнавам, че работя. но всъщност това правя последната година. а сега ще видим дали се получава добре, защото вече ще мога да направя сравнението. това в добрия случай, разбира се. изобщо не вярвам, че мога да променя нещо с отиването там. мога само да видя някои неща, които да не са ми толкова приятни, но това не означава, че не искам да ги видя.

мисля, че все пак не подхождам с много очаквания. просто вече знам, че на първо време и място мога да отида само до някакви места, до които само аз мога да отида. и това ми дава сигурност. по-нататък евентуално ще видим. макар че по време на това „по-нататък“ май отпадат огромна част от всички, някога тръгнали натам…

адски ми е интересно също ти накъде ще тръгнеш. и какво ще видиш. много много много.

the not expectations

Вашият коментар

