с дъх на пролет

запознахме се вчера. на слънце. на стълби. той е светльо. аз съм ина. не знаем много един за друг. поводът беше, че ми върна книга. нещата се развиха сравнително бързо. знам, че учи „нещо с компютри“, има големи слушалки и работи по 17 часа на ден. понякога. той знае, че уча реклама, имам луда съседка и чета бегбеде. вечеря нямаше, но закуската като че ли си я заслужи. сложи ми слънце на врата. слънце, което да обхване очите ми, да ме усмихне и да махне смръщените вежди. слънце с ин и ян в него, защото така ми изглежда и защото трябва да има нещо endless. като трака. ще се видим ли пак? skype, facebook, как се казваш? светльо.

с дъх на пролет

2 thoughts on “с дъх на пролет

Вашият коментар

