какво ми хареса в изминалата седмица

ако не ви се чете до края този дълъг отегчителен текст (защото, както тя твърди, в днешно време никой не чете нищо, по-дълго от три параграфа), ще бъда кратка и ще спойлна в началото – почти всичко.

но да сложим едно полу-случайно начало около 20 – 20 и нещо в събота, 19ти и да видим какво успя да се случи. highlights, че и без това ще е доста повече от три параграфа. първо имаме прекъсващ телефонен разговор в метрото, в който тя ми обяснява, че фон дьо тенът й се е разлял по всичко останало и е трябвало да го събира от…добре де, просто ще закъснее. аз добродушно приемам това извинение, всъщност и аз закъснявам. после имаме моята неспираща да бълва глупости уста в starbucks, щото, да си имаме уважението, с него не сме се виждали поне от месец, а и имаме какво да си кажем. вече вали, наблъскваме се в колата, с която явно няма да се ходи на Кътина поради специфичността й, убиваме времето с дартс, нещо не ми върви, но пък се забавлявам супер много, след което хоп, 5-6 часа мокри на летището. влизаме на park live с нощни билети, но се оказва, че хващаме и gotan project от самото начало. а когато нямаш дъждобран, не ти остава друго, освен да танцуваш. gotan интересни, coldcut въздействащ, goldie зареждащ, konspirator & mocks..като за x-step, хехе. абе в 7 без 20 като добро дете съм си вкъщи в кал до коленете и с грозно оранжева гривничка на ръката (заради която после цяла седмица ме питат как се къпя с нея – бе вие за пръв път ли виждате такова нещо, anyway), след приятен разговор как трябва да махнат персонала по бензиностанциите и да ги оставят на самообслужване, в който моята забележка бива прекъсната от „ако не можеш да си отвинтиш капачката, няма да караш кола!“ и всъщност няма значение за какво е разговорът, просто ми е много яко.

едва с 4 ходения до университета (и известно количество работа вкъщи, и известно количество разправяне с хора) успявам да отметна 3 от сесийните предмети, с което няма да отегчавам никого, но всъщност специалността ми може ли да бъде отегчителна? :< че дори имам 4 снимки в изложбата „НБУ отвътре“ (която е в НБУ…ами отвътре, пред библиотеката), което на база от 10 снимки, които не харесвам, е добър процент.

случайна среща на попа ме радва, и то не само защото наскоро си четох стари мейли с нея, и не само защото тя отива да оглежда църква, за да пише курсова по нея. после си купувам блуза, с каквато тя казва, че никога не ме е виждала, докато сме в магазина, навън вали градушка (не бях виждала от поне 3-4 години, избягваха ме както една приятелка земетресенията), а майка ми реагира „ама какво е това сладко нещо?“ – „аз?“ – „ам не бе, за блузата…“ aaanyway.

следва sonisphere, с посещение само на втория ден от моя страна, а защо ли – защото thrash-ът не ми е толкова по вкуса, защото пазя добри спомени от metallica 2008, но и, егати, не излизало евтино да слушаш разнообразна музика. (аз нещо не съм в настроение и решавам за пръв път от много време насам тотално да не се впиша в дрескода. изглеждам като индийско хипи скейтър…or smth.) там няма гривнички, но пък има тонове тонове познати, само тичам да прегръщам всякакви хора. но супер много се радвам, че виждам него, запознавам се с нея официално и т.н. stone sour са окей, якото е, че той се радва искрено :Д corey taylor изглежда като да се..наслаждава на публиката (умряла на предните редове, гг), нищо особено, нали, но пък и не ми се случва да рева често по концерти. alice in chains не са окей, съжалявам, гласът не е „перфектно наподобяващ“. китарите са готини, но и аз какво ли разбирам. дори и да ми се разсърдиха, че казах „слушам музика“ по време на тяхното изпълнение, докато ми говореха нещо :/ manowar са време за trve warriors of the world, и изобщо една епична история, която е като blind guardian, но малко по-hilarious и няколко века назад във времето, докато там поне се оправдаваме с middle earth, нали. весело е, разбира се, после обсъждаме как community spirit-ът го има на определени музикални събития, а на други – не. за rammstein вече сме се набутали по-напред, доколкото бутането в тая рехава тълпа може да се нарече бутане, намерили сме се с разни познати, един черен плащ, ще падне, ще падне, светлини, знам коя е първата, знам коя е първата, еуфория, рев, смях, подскачане, цвилене, пада, RAMM! ии после не държа особено на спомените си. май и нямам.

цяла прекрасна вечер после обсъждане с аргументи между двете позиции „чисто шоу, без нито една ние-ви-обичаме-скъпи-фенове лигавщина“ и „целия им сет беше лигавщина“, завършваща с добре структурирани коментари, ако не друго. а докато осъзная, че, братле, съм гледала rammstein на живо…се надявам да проимам и друга връзка с теб, освен ъпдейтване на стари постове в блога ти :D добре де, така де, след една iляшка среща с колеги след изпит и обсъждане на пача, недопържени пилешки кожички и зимнопланински инциденти, те ми пожелават хубаво време и..и пропуснах един интересен елемент от седмицата – „аз съм бисексуален, но това не трябва да те притеснява, ако имаш сексуално влечение към мен“ + като цяло интересния разговор около тази реплика, но ще го оставя така, че вече ми направиха забележка по въпроса.

и софия – самоков, самоков – боровец, боровец – ястребец и хайде да видим какво ще е времето на 2925 м нагоре, абе не беше като за първо качване, но беше достатъчно сюрреалистично, и за трипване в мъглата ставаше, и за катерене по въжетата, и за риене в снега. само не и за лятна пътека, че имаше падащи хора. иначе красота, разбира се, на мен това ми дай. като има и кой да ти я подправи..без да ти я поднесе, разбира се, трябва да си я вземеш сам. но така е по-сладко.

какво ми хареса в изминалата седмица

2 thoughts on “какво ми хареса в изминалата седмица

  1. hyper sun каза:

    много готино (: почти се почувствах срещу теб над чаша кафе. мрън.

Вашият коментар

