тя и думите

понякога усещам думите като себе си. боря се с тях по еднакъв начин. понякога са жилави и едва се изричат, понякога и аз съм такава. понякога са много, обикновени и по ежедневно безсмислени, но пълни с жажда за живот – тогава и аз. има случаи, когато са малко, но заредени с цялата енергия, с която съм способна да пресъздам още по-голямата си емоция. а когато липсват…най-често и аз липсвам.

знам, че винаги мога да си поставя предизвикателство и да се справя с него, както и да си поставя дадена тема и да пиша по нея. но никога няма да се получи толкова добре, както с темите, по които думите ми се леят сами, както с нещата, които ми идва да правя отвътре. затова не си измислям безсмислени предизвикателства, колкото да запълвам времето, докато изскачат нещата, които ме карат да насочвам цялата си енергия към тях, а просто се градя. малко по малко.

тя и думите

One thought on “тя и думите

  1. lilia каза:

    Така е.Освен това по-добре да замълча, отколкото да бързам да отговоря нещо неправилно-въпреки че все още допускам много грешки

Вашият коментар

