last dance with you, zero

последни минути овален танц с нуличката от цифрите, определящи възрастта ми, за това десетилетие и изведнъж от нищото разбирам защо винаги съм предпочитала четните числа. 2, 4, 16… винаги обичам да съм втора или четвърта в играта, да съм от четния отбор, вариант 2, клас Б. среща в 18, в 20, в 22. и не поради страх да съм първата, инициативната. а ето един hint: четните числа се делят по-приятно и без остатък. 42 е четно. четен е денят, в който съм родена. четните неща изминават без видими доказателства, че са минали, но всички го знаем. виждаме го в двете си очи, а стига да гледаме достатъчно дълбоко, виждаме и какво е имало в тях. нищо не остава скрито, просто някои неща са отвъд езика. няма нови дупки, няма синьозелени коси (това се съмнявам някога да го има, де), няма lorem ipsum-и, дървета или фрактали някъде по гърбове или ръце. и въпреки това е една от годините, променили ме най-много, а всъщност когато спра да мисля така за всяка следваща, ще знам, че нещо не е наред. дай да видим какво ще ми хрумне през „и една“.

last dance with you, zero

One thought on “last dance with you, zero

Вашият коментар

