лов на дребни хищници

при второто ми гледане на HDSP: Лов на дребни хищници (а щом съм го гледала за втори път, значи все е имало нещо по-привлекателно от запълване на дупки в университета) имах възможността да обърна по-пълно внимание и на двете сюжетни линии, може би защото вече знаех какво става. получава се много приятно преплитане на двете линии, което не натежава в полза на нито една.

може би най-важните характеристики на филма са естествената игра…за каква игра става въпрос всъщност, усещането е, че всички играят себе си. това се комбинира с изпипаната визия – има кадри, които направо пълнят душата. и тук-таме завъртян сюжет с щипка комични проблясъци и манджата се е получила и този път.

филмът не е ‘уау’, но човек няма и как да отправи повече забележки към него от „ами вие защо показвате толкова наркотици, ние не сме пуритани, нали, ама то така…“ – „ами защото ги има“ или „защо повторихте една и съща песен три пъти, аз целия албум съм слушала“ – „щото нямаше пари и така“. или „ама телефонния номер, който набирахте на уличния телефон, не беше пълен“ – „аз набирах собствения си номер, защото знаех, че някой ще обърне внимание рано или късно“. накратко, забележките са само към дреболии.

горните са извадки от дискусията след филма, в която актьорът в главната роля (а понякога се питаш коя е главната роля?) Мариан Вълев сподели, че е играл със собствените си дрехи, а режисьорът Цветодар Марков каза да гледаме Тилт, Стъпки в пясъка и Подслон :) понеже съм на 2 от 3, ще очаквам Подслон, който е по сценарий на човек, работил по румънския 4 месеца, 3 седмици и 2 дни, който ме застреля.

лов на дребни хищници

One thought on “лов на дребни хищници

Вашият коментар

