love.net набързо

защо „да“:

  • готино стереотипизиране на моделите хора, които се срещат в дебрите на виртуалното и реалното общуване
  • някой е мислил над детайлите в сюжета, над профилите в елмаз, над репликите на персонажите
  • съвременен български филм, в който не се споменава берлинската стена и няма от онези портрети по стените
  • Захари Бахаров и Христо Шопов
  • смях на моменти
  • красиви жени в различна степен на облеченост
  • харесвам преплитането на истории, дори ми напомни за Love Actually
защо „не“:
  • все още продуктовото позициониране се набива на очи, включително телефонното банкиране, ако и да бях подготвена какво ще видя
  • играта на всички освен Захари Бахаров и Христо Шопов – всичко е наред, докато героите общуват онлайн и глас зад кадър чете репликите им
  • отново се набиват на очи ситуациите от типа „какво прави нашенският герой, когато в действието трябва да се прибере у дома си“. ами тръгва по стълбите, рови по джобовете за ключовете, рови в единия джоб, рови в другия джоб, вдига паднала брошурка от земята, изтрива си краката на изтривалката, опитва с единия ключ, опитва с другия ключ, отключва два пъти, влиза в къщата, затваря вратата, светва лампата, развръзва си връзките, събува се, затваря с верижката и влиза в хола, където го очаква жена му. и съответния еквивалент в източното кино – първа сцена, герой пред дома си, втора сцена, герой в хола
обобщено:
като цяло филмът ми хареса. на който му е писнало от дълбокоемоционалните филми за прехода, да го гледа. на мен те си ми харесват, но като цяло през последните години намирам прекрасна игра и в не толкова рекламираните филми.
love.net набързо

2 thoughts on “love.net набързо

  1. Този път ме изпревари с ревюто преди да отида да го гледам, но определено подсили желанието ми да отида :) Мерсаж!

    1. мен също ме изпревариха много ревюта и мнения на приятели и реших, че е крайно време да го гледам :) приятно гледане!

Вашият коментар

