петте етапа deftones

The five stages of this band –

1. Wow, they suck.

2. Hey, they’re good.

3. I can’t stop listening to them!

4. Getting kinda tired of them

5. I can’t be tired of these guys, they’re too awesome!?!!_(@#%!@#%

– коментар, на който попаднах случайно в youtube. изненадах се колко е актуален за мен, тъй като съм минала през всичките етапи и сега съм добре установила се в последния. те са просто too awesome, в топ 5 на най-слушаните ми групи в last.fm, текстовете им са „fiercely intelligent“, имат най-прекрасните минималистични album art, нямам търпение да ги чуя на Spirit of Burgas това лято, a в събота издадоха сборен албум с кавъри, записвани през годините, което е един от специалитетите им.

при цялото ми безразлично-към-дразнещо-се отношение към Sade, не мога да не оценя дълбочината тук.

дайте им шанс, ако сте още на етап първи :)

петте етапа deftones

4 thoughts on “петте етапа deftones

  1. Nadinka каза:

    Оооо, да!
    Има нещо доста вярно в това „етапиране“ :D
    I can’t wait to see Chino :)))
    Въпреки че всички казват, че на живо на били така яки…

    1. около мен няма кой да ме разколебава – май не познавам човек, който да ги е гледал на живо :D

Вашият коментар

