the mountain + the aurora

The Mountain е снимано на най-високата планина в Испания, Ел Тейде (3718 м над. вис.), между 4 и 11 април 2011.

The Aurora – в североизточна Норвегия, близо до границата с Русия, при температури -25.

второто видео ми напомни за сайта 43things, който не бях посещавала толкова отдавна, че написах 42 things. там разни хора споделят какво искат да направят – от конкретни цели като да отслабнат с 5 кг, да прочетат 12 книги през 2011 и да отидат на връчването на Оскарите до по-абстрактни като „да рисувам повече“, „да съм обичан“, „да съм по-търпелив“…и други простички неща. в моя рядко обновяван профил от години под номер едно в списъка се мъдри „see the northern lights“, та благородно завиждам на този норвежец, който е решил да сподели с нас очарованието на северното сияние :)

пуснете ги на цял екран и се насладете на красотата, за която „неземна“ не би било добро определение – съвсем земна си е. след това се впуснете с чиста съвест в четиридневния уикенд – а може да ви хрумнат и други планове. честит ден на Земята и приятни празници :)

p.s. „празен кадър“ се обзаведе с нова тема на име Mystique – харесах я, защото запазва спектъра на светлината от предишната, което има значение за мен. в същото време винаги съм харесвала сайтовете на тъмен фон, но не и да чета текст на тъмен фон. ако имате забележки или мнения, ще се радвам да ги чуя.

the mountain + the aurora

Вашият коментар

