невъзможни неща преди закуска

принципно никога не съм харесвала, когато някой парадира с възрастта си в стил „Виж, аз съм само на еди-колко си, но правя това и това“, но понякога, когато звучи като „Виж, аз правя това и това! И съм на еди-колко си“, и особено когато „това и това“ си струва, може би не е толкова неприятно.

повод за този пост е един 17-годишен liquid drum and bass producer от Белгия, Simage, на чиито неща попаднах случайно в youtube. идеално за една замечтана сутрин с чисто синьо небе.

може би точно днес ще бъде прекрасен ден. вярвам, че тази мисъл всяка сутрин побутва малко нещата в правилната посока.

„Понякога се случваше да повярвам в цели шест невъзможни неща още преди закуска.“

– Луис Карол

невъзможни неща преди закуска

One thought on “невъзможни неща преди закуска

Вашият коментар

