търси се панелка в младост 4

„Аз съм сигурен, че някъде в Младост 4 има една панелка, в която живеят всички дижеи супер звезди дето свирят през седмица в София.  Това Диклайн, Ед Соло, всичките ялти, всичките ренесанси, да не изброявам“ via А_Forty

подозирам, че в същата панелка живеят и няколко застаряващи метъл банди, които имат доброто желание да изцедят максималното от хората на родна територия, които все още им се радват, ако по други части на света те отдавна да са емоционално категоризирани като ‘пенсия’.

винаги се чудя до каква степен е добре да отразявам музикалните събития, които посещавам, в блога, и накрая не стигам до обща концепция и изсипвам каквото ми е на душата когато ми скимне. приемам съвети и критика по въпроса (а и по повечето неща в живота).

комбинацията от посещението на Doctor P и Dj Deekline, Ed Solo, Mc Darrison направи моя уикенд преди започването на учебната година парти-уикенд. първоначално възнамерявах да посетя само лечебницата на доктора, но не ми трябваше дълго убеждаване, за да се съглася и за второто, още повече, че беше пуснат специален двудневен билет на примамлива цена.

за първото парти няма да говоря много – надявам се и силно вярвам, че има доста повече в дъбстепа, отколкото лудо състезание кой ще събере повече хитове по половин минута + резачки в час и половина сет. стриктли час и половина, за повече не стигат хитовете. ами аз това (без миксирането, нали, таковата) мога да си го направя и на winamp-a вкъщи – може би в мен е проблемът, че очаквам да чуя нещо ново, интересно, някаква градация, завладяваща селекция, непознати неща…да чуя неща, които после ще издирвам под дърво и камък дни наред, да пиша дали някой се сеща кой беше еди-кой си трак, да благодаря от цялото си сърце на този, който ми отговори кой е трака, после да цикля на него със седмици и да го пратя на всичките си приятели, накрая да изслушам още много неща на изпълнителя и да помня винаги следващия път, когато ще го чуя на парти. разбира се, винаги има шанс просто да съм се преситила с дъбстеп временно – 2011та определено е годината, в която и чешмата да пуснеш, ще потече дъбстеп. през голяма част от времето в едната зала имаше тежък дъбстеп, а когато човек реши да отиде до другата, за да си почине от звука и да разнообрази, там го посреща…ами тежък дъбстеп. любимото ми!

с две думи – не ми се слуша sweet shop, reasons, crush on you – слуша ми се phaeleh, distance…търся дълбочина.

moving on:

срам, не срам, вчера ми беше първото слушане на Ed Solo на живо. за Deekline имам спомен от една Вола преди години, когато бях предимно на горната сцена на Metafiziq (нали е Метафизик, че съм водила редица спорове?), така че може и да нямат нищо общо с реалността. във всеки случай помня някакъв jungle.

оказа се breaks/breakbeat (каква е разликата? кое какво е? обяснете на dnb фена) вечер, на която някъде до 3 часа се чудех къде съм попаднала, която прерасна в прекрасно парти със свежо MC. включването на MC Darrison (това е този, дето пее в all that jazz на fresh) беше интересно и забавляващо – изобщо 2011-та е също така годината, в която MC-тата на партита са предимно недразнещи. за разлика от миналогодишния Andy C на Spirit of Burgas и MC-то, което се отличи с две реплики – „switch“ и „ЙЕ-Ю-Ю, ЙЕ-Ю-Ю!“ (това последното си е за лаф от ранга на „алах вердин, алах вердан“). but I digress.

Ed Solo поднесе неособено предвидим и все пак плавен букет от позитивни звуци – тези неща обикновено се мерят в усмивки, а такива имаше много. music is my life, my occupation and my tool – not concerned with finance, platinum or diamonds. Darrison сам си го описа като „Ed Solo, you dirty bastard!“, когато от време на време се обръщаше към него с желание да спре трака и да го пусне от начало, примерно. dirty, dirty, колко да е dirty – цели два ремикса на rolling in the deep. може би просто they say that I’m a clown making too much dirty sound.

свежа глътка Sooth Your Pain на Dub FX от непознатия за мен младеж, който пускаше…всъщност преди и след гостите, и хоп в свежия нощен въздух. но не и преди кратък разговор с веселия Darrison, който си обикаляше насам-натам из публиката.

определиха ме като парти машина – склонна съм да вярвам, че има частица истина, или поне портмонето ми ме побутва да се съглася. във всеки случай пропуснах да пиша за Borgore, DJ Fresh и Roni Size на ON! феста, както и за Тангра. щом половината ми лято е в bgelectronic.net, значи нещата не са толкова зле, колкото изглеждат. или? we play the music for the people all around.

търси се панелка в младост 4

2 thoughts on “търси се панелка в младост 4

  1. Разбирам те за дъбстепа. Трудно се намира як, ето ти две не толкова известни парчета.

Вашият коментар

