18% сив тилтнат остров

във вторник с нетърпение отидох на новия филм на Камен Калев (режисьорът на „Източни пиеси“) „Островът“ и гледах тъпо след като излязох. от една страна филмът ми хареса и определено не ми беше скучен за гледане, от друга страна просто е много странен. драма със забавни моменти, Туре Линдхарт докарва по-смешен акцент на български и от Карло Любек в „Светът е голям и спасение дебне отвсякъде“, Летисия Каста е приятна за окото, но…няма да спойлвам. определено трейлърът не казва нищо съществено за филма – ако искате да си изградите мнение, го гледайте. с удоволствие бих прочела повече отзиви.

вчера пък се възползвах от прожекцията на Tilt в НБУ и го гледах за втори път. и като че ли дори ми хареса повече от първото гледане. след филма имаше дискусия с режисьора Виктор Чучков, която продължи повече от филма и беше супер интересна. оказа се, че освен, че сценарият на Tilt е бил преработван 13 пъти с всевъзможни варианти за край, в момента се работи върху сценарий по книгата „18% сиво“ (борили са се със SIA за правата, хаха), което ме изненада изключително приятно :) много харесвам Захари Карабашлиев и ми е любопитно какво ще се получи.

18% сив тилтнат остров

Вашият коментар

