where’s my money, куче влачи рейс

тъй като положението е „ебало си е майката“, както казва симпатягата-преводач в Тилт, ще ви представя непопулярен анализ на изборите.

принципно е хубаво да се гласува, защото после ебенье нема каенье. разбирам го като „ако не гласуваш, нямаш право да мрънкаш“.

макар че, както мернах в туитър, защо да ги наричаме избори, като аз никога никого не избирам. за краткия ми изборен експириънс, който съм натрупала, никога не ми се е случвало да гласувам за нещо, което да спечели нещо, така че бъдещето е пред мен. а щом и Ебазер Ебазер не стана кмет – съвсем ясно.

покрай снимките на скъсани, изхвърлени и прозиращи бюлетини, разпространявани във фб, мернах и нещо по-интересно – козата-агитатор от село Ново Железаре. за съжаление хваната преди края на изборния ден. дори не смятам да се впускам в размишления културно ли е това, малоумно ли е, добре ли е за животното..

остава само да ви оставя да се насладите на орк. Цъкам Цъкам с Quattro Stagioni EP с техните ремикси на култови тракове като…абе чуйте сами. препоръчвам PIRAMIDI FARAONI (VIP mash ap) и Iaka Tupalka.

where’s my money, куче влачи рейс

Вашият коментар

