зала 3 е над зала 1 или forever 21

аре, заслужила съм си един „събудих-се-и-пих-кафе“ пост. продължавам със световните проблеми от следващия.

завинаги на 21 или odd, even, odd, even? винаги съм имала афинитет към четните числа. по-удобни са и изчезват без остатък. затова и се чувствам комфортно в тях. демек през изминалите десетина дни станах на 22, освен всичко друго.

а във „всичко друго“ може да се включи това, че за пръв път си скрих рождения ден от фб и скайп, за пръв път въртях пой на парти, за пореден път ме беше срам от прекрасните ми приятели и ги обичах, за пръв и надявам се последен път чух dubstep в чалга парче… (на 3:23 започва фъна) също така за пръв път снимах хора, разхождащи се бавно, боси, по шлифер с каменен поглед, на оживена алея в Борисовата. реакциите на младите бяха „На тея па к’ъв им е филма?“, а на старите по-скоро „Остава и това да вземе да стане модерно“. и за пръв път посетих една приятна къща на мечтите, където искаха да ме водят отдавна.

извинението ми е, че от партита не ми остана време да си празнувам рождения ден, но понеже Мишо ме помоли да не пиша за музика, само ще спомена, че едното беше подгряващото парти за Апокалипсиса, другото беше безплатния адидасов Goldie, който  слушах за пръв път в дъжда на летището преди година и половина (първото днб парти без дъбстеп от мнооого време насам, чудя се кога ли ще се повтори), а третото беше Dub FX на люлеещия се седми етаж на ендекато на културата. под който, оказва се, няма шести, а директно падане в зала 1. супер яко! (това за зала 1, иначе Dub FX беше по-готин в Ялта, а от Blu Mar Ten очаквах нещо съвсем различно, но спирам, Мишо, спирам)

невероятните ми подаръци са първи, втори, трети.

честит ден на християнското семейство и до нови срещи!

абе Мишо, извинявай, ама…не мога да не споделя. убий си телевизора:

(второто е трак на EXo с Бояна Желязкова, силно се надявам след това парти повече хора да са се запознали с прекрасните неща които правят и те, и Skiller, и изобщо)

зала 3 е над зала 1 или forever 21

Вашият коментар

