нощно с капка смисъл

писането* нощем винаги е било малко по-(раз)лично, по-дълбоко, по-свързано с нещата, които или са съвсем откъснати от истинския свят…или те всъщност са истинския свят, никой не може да каже. принципно съм хайде не чак нощно, но смрачаващо се създание – не в смисъла на нощна птица или party animal (въпреки че…guilty), но винаги със склонност да задълбавам, родена през есента, блясъкът в очите ми се появява колкото по-тъмно става…и така нататък. затова склонността ми да харесвам нощта е някак свойствена. в буйните си (ах, кого заблуждавам) тийнейджърски години обикновено се противопоставях на всички, които се радваха на нормалните носещи радост неща в живота като слънце и събирания на хора. не, аз трябваше да съм dark и съответно да харесвам тъмните неща. оказа се, че тъмните неща не че хич не са за харесване…но са за харесване с мярка. и могат да бъдат наистина много тъмни. вече в не толкова тийнейджърските си години се зачудих, абе само на мен ли ми влияе нощта по такъв начин? оказа се, не. ама, защо, нали? ами защото е далече от ежедневието. that’s what she said.

след убедително въвеждащия параграф вече мога да увелича дебита на силата на буквите, намалявайки количеството, и да говоря за нещо конкретно. а какво е то: в последните дни събирам insights, основно с това се занимавам. изследване на хората, реакциите им, съветите им, желанието или нежеланието им да се включат в почистващата акция. открих цели двама адекватни човека и, изненадка, тези хора бяха тук и последния път. иначе: групата на любопитстващите, групата на тези, които аз трябва да успокоявам, групата на повърхностните хейтъри и предложението на сезона под надслов „не ме занимавай, ще ми стане гадно“. данните от изследването са събрани и ще бъдат ползвани без вашето съгласие за бъдещи ситуации.

всеки ден се запознавам с поне по едно ново куче и нито едно от тях няма против да го галя, да му говоря на „бонбон“ и „прекрасник“ и дори имам чувството, че цялото ми галене не е достатъчно. защо и с хората не е така, м?

„ще ми говориш ли директно, защото нямам представа какво се случва?“

да живеят приятелите, ей.

‎“I never write in the daytime. It’s like running through the shopping mall with your clothes off. Everybody can see you. At night…that’s when you pull the tricks…magic.“

буковски пред шон пен.

 * замени свободно с говорене, музика, секс и всичко по твой вкус

 

нощно с капка смисъл

4 thoughts on “нощно с капка смисъл

  1. вечер се пише най-сладко:) но пък винаги съм по-параноична през нощта.
    май-утрото наистина е по-мъдро от вечерта, но пък сутрин не можеш да пиеш бира :D

Вашият коментар

