летни пост-фестивални фрагменти

м: абе, guys, дали да не си взема нов бански за pool party-то?
т: вземи си, много ясно, трябва да си повишиш самочувствието. вземи си к*рвенски бански!
м: …какво ще рече к*рвенски бански?
т: ами бански с възможно най-малко плат…колкото да ти е удобно.
ж: според мен е с 50 кв. см по-малко от това.

e: благодарности на присъстващите, на организаторите, на доброволците, на готвачката, на сандвичите на Наско за 4 лв половин кило брат, на Иван, който слагаше осветлението по пътя, за да не се пребием, на осветителите, които направиха от нощта ден, на човека, който е измислял цените на бара…
и: е на припадналите няма ли, ква е тая дискриминация?
(it’s funny because…wait, I should stop here)

и: спал съм по някое време, но не знам къде и кога

(следва дискусия по въпроса)
л: и тогава осъзнах, че ние никога не сме си пасвали – той си пада по hardstep-a, докато аз съм си darkstep person
„свивайте, идем“

„цяла вечер спа върху мен, да му се не знае“

„бахти шоколада“
рандъм: я го дай тоя кроасан!
м: НЯМА!
р: е дай ми го де…аз съм от улица „Сезам“…аз съм Елмо!
Михаиле, аре ставай да пиеме!

make it last, please…

летни пост-фестивални фрагменти

Вашият коментар

