избори

избирам да оставя само това, което ме превръща в малка бяла топка енергия без ограничения във времето и пространството. енергия, способна на всичко, която не се ограничава от земни фактори и ежедневни несгоди. избирам „за” или „против”, но избирам и да се въздържа. да се чувствам добре и да решавам всеки ден как точно ще се чувствам добре днес. когато реша да изброя хубавите неща, случили се днес, да не мога да спра да говоря. да оставя само това, което носи пеперудки в стомаха и chills по цялото тяло, било то музика, човек или идея. избирам да се оглеждам в насрещното, избирам да сънувам и да мечтая неконтролируемо, избирам да се смея сама по улиците, сещайки се за нещо, избирам да сменям посоката в момента, в който реша. избирам да съм постоянна и инат и в същото време непобедима, но не заради непоклатимост, а заради гъвкавост. избирам аз да избирам дали да контролирам или мен да ме контролират. избирам свежест, новост и лични предизвикателства. а именно: да съм окей със себе си и тогава да се занимая с всичко останало. избирам да бягам от мъже, драматизиращи като девойки, както и от ненужно мрънкащи хора. избирам да усещам вятъра по кожата и дъжда в косата, защо не и обратното. избирам да обичам себе си и света както никога досега.

 never settle for less.

избори

Вашият коментар

