онова с пистолетите и варелите

аре да гледаме „гай ричи“, „онова с варелите“, „ричи и кустурица“ в един четвъртъчен следобед ескалира до „добър ден, имам два билета за…ъъ…онова пистолетното“ и отново впечатленията ми се различават от масовите.

да видим с какво разполагаме – български филм, чието заглавие, тематика, похвати и какво ли още не подозрително напомнят творбите на Гай Ричи.

не съм от неговите най-най-големи фенове, така че не ме притеснява, че някой се е вдъхновил леко. покрай първоначалния негативен шум около филма дори се бях отказала да го гледам и едва първият положителен отзив (мерси, Данчо!) наклони везните към „абе я да го видим и него“.

това, което най-много ме кефи: филмът ми беше забавен. много често в някакви по-нови български филми се случва да има десетина смешки, пръснати на равни разстояния из времетраенето. някой казва смешката и има пауза от няколко секунди, очевидно отредена за смях. чакат те да се посмееш, защото скоро няма да има такова. е, тези моменти упорито не са ми смешни. та тук се смях съвсем непринудено през по-голямата част от филма, има прекрасни абсурди и симпатични забавности, които няма да спойлвам. Тодор Доцев (Шмекера) и Георги Кадурин (Бръснача) са много добри в ролите си.

а като цяло: има прекрасна мешавица от всичко, което може да се очаква във филм, наподобяващ Ричи плюс щипка Кустурица. това, че сюжетът не беше излишно заплетен, беше плюс за мен – винаги ми е било трудно да следя хилядите сюжетни врътки, за сметка на това обикновено забелязвам детайли като това, че героят на Дичо носеше гривна power balance :D. сладки с бело, Достоевски, „склерозирала“ бабичка, Блатечки за вкус, дъщерята на майора, Ивайло Захариев дори започва да ми става симпатичен…какво повече :)

моят съвет – check it out.

онова с пистолетите и варелите

2 thoughts on “онова с пистолетите и варелите

  1. Моите впечатления са подобни. Филмът беше забавен, в нито един момент не ми досади толкова, че да поискам да правя нещо друго *веднага*. Ритъмът не беше накъсан излишно, което за български филм си е направо впечатляващо. Вървеше си плавно. Ивайло Захариев ми е симпатичен отдавна и не изненада – според мен той може да играе само един тип персонаж, но пък го прави добре.

  2. Rony каза:

    Споделям мнението ви за шмекера (Тодор Доцев)и Бръснача(Георги Кадурин).Много добри роли и блестящо изпълнени.Има бъдеще този весел филм.Поздравления!

Вашият коментар

