it was sleepover parties, it was midnight hours

имам си копче “on” за носталгия по неживени времена и непоети с цялото ми същество гледки, дори само мисълта за midnight in paris ме води пак там. например да, чела съм доста за осемхилядници, да, сигурно повече, отколкото някога ще видя, да, едно от основните неща, които ми казват като ми погледнат…номерологичен квадрат или ръката е, че имам прекалено много желания и идеи, които никога няма да мога да реализирам и че се притеснявам за всичко, дето се вика, това си го знаехме и преди. дори да тръгна да реализирам няколко, за останалите пак ще ми остава само писането и лекото трепване при оставащото парче сняг там горе и мерването на quechua ferrino black diamond petzl jack wolfskin the north face в кадър. и това само го набелязвам.

миксерът на отношенията човешки има три основни врътки: любов, очаквания и страх, познайте кои две трябва да са на min и коя на max.

несериозно е да говорим за страх от обвързване
с червени изпръхнали от обвързване устни
по-важният въпрос е
нова година с твоите или моите приятели

 

 

it was sleepover parties, it was midnight hours

Вашият коментар

