I know it’s you (I guess), unless (it’s you, I guess)

сега веднъж обелският сваляч Генади решил да излезе на разходка. и що да види? много мъка по тоя свят.

за съжаление не съм аз авторът на историите за обелския сваляч Генади. нито пък на легендарния текст за автобус 72. това беше от времето, когато някой да ти прати нещо смешно в обем от 7 страници word, размер 12, беше нещо нормално. четяхме, коментирахме, смеехме се. сега ако е meme история в повече от 4 квадратчета…TL:DR, нали. но това е предмет на друг разговор.

обелският сваляч Генади обаче има връзка към моята история. и ти, приятелче, най-вероятно си приличаш по нещо с него.

истинска аляска златна треска ни е обхванала напоследък, чини ми се. дори пренебрегвайки отявления golddigging. едно търсене, едно обсъждане, едно втурване след най-малкия слух, като кон без капаци. един ми дава тръпка, друг цветя ми носи и ми готви, трети пък е най-добрият човек, когото познавам (ама ми е като брат), но четвъртият ми е най-близкият човек на този свят.

всеки търси митичното съкровище, пък уж никой не го е виждал. провокирано от пореден разговор за търсенето и за подбирането – привидно търсим все златото, най-доброто, най-подходящото за нас. а дали на някого му е хрумвало, че златото не е най-доброто? златото се отнася към най-доброто така, както златното кюлче към пълната банкова сметка. кюлчето е тежко и много ценно, но трябва някой или нещо да те е научил, че е ценно – иначе ще си подпираш доживот вратата с него и ще го подминаваш безразлично всеки ден. иначе смисъл няма. по-добре си вземи такова, поне да си точиш ножовете, с които да се отнасяя мило и дружелюбно към съкровището малко по-напред в сюжетен план.

общото ли? Генади няма да празнува златна сватба.

Atoms for Peace – Unless (track 5)

I know it’s you (I guess), unless (it’s you, I guess)

Вашият коментар

