starts with o and ends with rgasmic

it’s fuckin’ Dave Gahan.

не може ли всички мъже да са такива?

Дейв е емблема, апотеоз, напомняне какъв може да бъде един мъж
за да си извадиш изводите за всичките вариации и да си кажеш ‘ебаси’
Дейв е молив за очи, пот, слюнка, лъскаво, сила, енергия, татуировки
и това е напълно достатъчно

достатъчно да съм два часа не знам и аз къде
извивам гръбнак заедно с един свръхпродължаващ вечен оргазъм
само тук само сега
само той
и може би някой, който ще ме разбере
поради липса на такъв съм сама
разбирай заебала всички

дъждът почва на enjoy the silence
металика 2008, заваля на nothing else matters
говори ми за случайности
вода при вода
dust to dust
изобщо не ме интересува мокри ли са ми краката
къде ми е дъждобранът
имам ли връхна дреха
коя дама ме е заляла с бира
после излива още две бири върху мен + „кучко”
бутнала съм й била първата
не съм разбрала, дано е щастлива
не ме интересува и къде са всички в този момент
и дали ми е студено
не ме интересува погребението утре
интересува ме тук
тук
тук и сега
аз и всички
аз и той
всички като никой
когато във всичките има ‘някой’
просто не е същото
мисия единствена:
да следя музиката с тяло
и него с очи
музика с очи
и него с тяло

starts with o and ends with rgasmic

2 thoughts on “starts with o and ends with rgasmic

    1. е не го приемай по този начин, беше предизвикателство изобщо да отида на концерта..

Вашият коментар

