I look like rain

oh no, I’ve said too much
съм често вечер сред хора

I haven’t said enough
съм когато се прибера


а на сутринта и като цяло съм
пространството
между чука и наковалнята
нагнетен въздух
който добре познава ударите
но му е писнало
и иска да ги избегне

искам да дълбая в собствени неща
които няма да ти обясня
дори няма да искам
предопределено непознати
ще са те за теб
дори няма да опитам
да ти говоря как мирисът на липи
се слива в едно с музиката
докато карам колело нощем
и защо това има значение
за това дали ще ме разбереш

вода съм и всеки дъжд
едновременно удря по мен
изпива ме
и ме преражда
прераждане по три пъти на ден
благодарене че съм жива
при това с повод
всеки ден

всеки излива вода кръв пот сълзи дъжд град
върху една гъба
гъбата попива всичко
отпуска само необходимото
(you took too much, man)
но в един момент гъбата се напоява
и вече не знае на кого какво
и може към теб примерно
да е пръснала кръв
а ти да си заслужил сълзи
а кръв заслужаваме всички
но няма да го разбереш така
ще се обидиш дори
а аз няма как да ти обясня че
да се обидиш от това
е най-несъстоятелното

можеш да се обидиш че
имаш лепенка със срок на годност
още откакто си ми стиснал ръката
но
да се обидиш от самия живот
е като да се обидиш че дишаш
a aз мога да се сърдя че
даваш квалификации
идеи непотърсени съвети
не обръщаш внимание
не осъзнаваш какво става
най-вече
но не мога да се сърдя на живота и аз

но го правя
особено когато
всичко има смисъл
а избива в абсурдизъм

уморих се

I look like rain

2 thoughts on “I look like rain

Вашият коментар

