art moss spheres

да започна с това че съм спала 2 часа
и раздавам всичката излишна храна във влака
защо 85-86 ми се виждат вече чичковци
нищо хапвай
няма значение
седим или завъртаме поя за последно
прибрала съм своя
взела съм на човек огненокос
зелен е
разтеглив
дарк от кола под жарко слънце
и последни кадри
най-близки сме от целия трип
и после
опитвам да лежа заспивам
около огъня не става
огън вече няма
капят се с незнайни неща
преди това спя
малко
после посрещаме изгрев
после сме около огъня последни
шансове за вечер хилядите шансове
после транстранстранс огън
извънземни на разходка пой devil stick
какво да ти разказвам
всички сме много по-трезвени
и това не е скучната трезвеност
а тази която знае
доволна че отново е същата
к л и м е н т
ще се повторя но огън
челник вино пой
и малко по малко отива към
следобед
часове наред под psychill ветрило
пойове кафе четене емоции
все по-малко сълзи
все повече познати
все повече осъзнаване
снощи наистина ли се случи
явно да но вече всичко е
наред
тя се буди и ми казва ставай
след 10 минути е деко
който спал спал
време е за парти
лягам си към 8
най-после
блажената умора е решила да
ме навести отново след часове
енергия енергия рев непускане
писане играещи си звезди
правещи знайни и незнайни
конфигурации гледам може би
часове наред небето
това е увертюра към нещо,
което няма да се случи
слизаме надолу
пакет разсипани солети
огън разговори и
стигаме до единично езеро
на четири колони
surround sound без компромис
повече от звук surround бъдеще
час и нещо meanwhile in the future
в които той дойде представи ни
какво ще е занапред оказа се
че е до нас после си отиде
после нямахме търпение
сладката топлина ножичка диагонали
делене и виното и масала и
залеза и
дръпването и
разходките познатите
дядото хижата
историите му и
всичко сякаш ме чакаше и
веднъж пристигнала се нареди
извънземни миризми усмивки
цветове разкази доверие всичко
си идва на мястото
още от обяд
когато тя заспива
и изгаря на къси панталони
аз слушам уча сръбкиня на пой
говорим на английски
счупени балкани
дете ми краде поя
топло посрещане
решаваме къде ще бъде дом
и най-после пристигаме
пукаме гума смеем се говорим
и влак и бутане и пенсионери и
последното е недоспало бързане
на гара
и едва леко предусещане за
магията която
ще
се
случи

art moss spheres

Вашият коментар

