едно момиче

ще ти разкажа за едно момиче
каза той
ще ти разкажа ти мълчи
въпроси после само ме
изслушай

добре аз казах
коя пък ще е тя помислих
и мислено отстъпих думата
човече тя е
тя е
тя е

ентропията на косата ѝ
е в унисон с клепачите ѝ подчертани
а в ирисите андромедите
галактиките пръснати от миглите

не съм говорил достатъчно
за миглите ѝ затова
абаносови катранени извити
насочени към вечност не към нея
или към някой друг
или най-после подредени в дрямка
създаващи безкрая под клепачите
чудотворят когато се
раздвижат

и после устните ѝ
не са плътни меки розови блестящи
или са всичко от това и още
те са призив за живот отвъд апатия
призив за безкрайни приказки
целувки чудеса усмихнатост
замислено прехапани или облизани
са там и част от нея

безкрайно нежният клепач
едва примигва
очите ми се плъзгат по
бадемовите очертания по цялото лице
не знаят
къде да спрат къде да заредят
забравят пренебрегнат
не

за ирисите бисерни сравнения издишат
планети водни атлантиди
галактики фрактали и смарагди
са в ъгъла
срамуват се задружно

тя ми се усмихна и премигна
и аз отново
искам да заспя
искам да заспя
искам да заспя едно момиче

 

по 

и няколко момичета

едно момиче

One thought on “едно момиче

  1. https://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4 каза:

    Да плуваш в безгрижния свят на комфортът, в увехтелия уют на цивилизацията, нито отказал нито приел бюргерството, с реалности доказващи оправданието на малодушието, видях как очите ми познаха себе си в една метаморфоза.

Вашият коментар

