някъде преди 25

аз съм ти във огледало

аз съм черно ти си бяло

(100 Кила – System)

да си късал
да са те късали
да си обичал повече от себе си
да са те обичали невъзможно много
не едновременно
да си обичал несподелено
да си изневерявал
да са ти изневерявали
да си била единствена
да си била втора
да си била трета
да си подарявал роза
да си питал приятелките й
за любимото й цвете
да си се измъквал от леглото
насила в три следобед
да си дълбал с огромни зеници
в нечии други
да е нямало значение

да си правила палачинки
само по ризата му
косата ти да е миришела на него
и на клечки
последно убежище
за голите ти рамене
последна пещера
последен дом
в някои безкрайни
нощи със спиращо време
да си давал отчаяно
всичко от себе си
да си дал всичко
после да си дал още

или напротив
да не ти е пукало
да не е било странно
да не е било неловко
да сте изглеждали като двойка
без всъщност да сте
докосването да не е прогаряло
да е било нелогично и топло
да свърши също толкова нелогично

аз съм ти във огледало
аз съм черно ти си бяло
но само понякога
ти си черно аз съм бяло
или
и двамата сме черно
или
тук вече по-рядко
двамата сме бяло
и няма сиво
и няма сребърна среда
няма и златна

и някъде след това вече
да знаеш какво искаш
човече

някъде преди 25

2 thoughts on “някъде преди 25

  1. Amber каза:

    стигнала ли си някъде след това? възможно ли е изобщо… Понеже, ако е възможно, възражда моята надежда :)

    1. според мен да, но нали съм идеалист и dreamer…някъде-то е преплетено в текста тук-таме, в опит за прикриване :)

Вашият коментар

